Aflevering 11. Waarom Het Goed Is Om Soms Afscheid Te Nemen Van Jouw Ideale Klant

11. Waarom het goed is om soms afscheid te nemen van jouw ideale klant
· Aflevering van de podcast: Bij Talitha

Begin dit jaar nam ik afscheid van een aantal klanten - en dat doet pijn, maar soms is er een hele goede reden om dat toch te doen. Zelfs als het je ideale klant is. Betrokkenheid is een van mijn kernwaarden, daarom besloot ik begin 2022 van mijn strippenkaarten af te stappen en alleen nog maar op abonnementsbasis te gaan werken. Daardoor moest ik afscheid nemen van een deel van mijn klanten. Afscheid nemen van je klanten is niet altijd leuk, maar in deze aflevering geef ik je redenen waarom dat soms wel het juiste is om te doen. En ik vertel je hoe ik daar zelf mee om ben gegaan. En een afscheid van de klant-opdrachtgever-relatie hoeft niet te betekenen dat het helemaal over is. Ik neem je ook even mee in hoe ik dat heb aangepakt met twee ondernemers die inmiddels business buddy’s zijn geworden. Wil je reageren? Dat zou ik heel leuk vinden, stuur me een DM op Instagram, je vindt me op @virtualassistent_bijtalitha --- Send in a voice message: https://anchor.fm/bijtalitha/message

Bij Talitha

Bij Talitha

Gemaakt door: Talitha van de Voorde Eerste aflevering: 06/11/2022

De podcast Bij Talitha heeft in totaal 30 afleveringen

Vorige aflevering

10. Zo ontdek je jouw ideale klant

10. Zo ontdek je jouw ideale klant

Maker: Talitha van de Voorde Datum: 04/08/2022

Volgende aflevering

12. De 6 tips voor meer conversie binnen jouw e-mailmarketing

12. De 6 tips voor meer conversie binnen jouw e-mailmarketing

Maker: Talitha van de Voorde Datum: 18-08-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

11. Waarom het goed is om soms afscheid te nemen van jouw ideale klant

Bij Talitha · 11-08-2022

00:00 00:17:11