Bladendokter podcast

Bladendokter

Bladendokter

'Komt een Blad bij de Dokter' is een podcast over media innovatie van Bladendokter.nl. Een online magazine over media-innovatie, afkomstig van het gelijknamige adviesbureau.

  • Podcast gepubliceerd op: 1/21/2020 12:33:43 PM
  • Maker: Carolien Vader
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 3/3/2024 7:20:00 PM
  • Datum eerste aflevering: 6/25/2016 5:49:38 AM
  • Datum laatste aflevering: 2/27/2024 1:00:00 AM

59 Afleveringen

  • 00:53:31

    In deze podcast praten Carolien Vader van Bladendokter en Erwin Blom van Fast Moving Targets over de manier waarop AI het werkveld in de media en journalistiek gaat veranderen. Verschillende tools komen ter sprake en de manier waarop je da ...

  • 00:42:31

    &C is het mediamerk van Chantal Janzen en in december 2023 verschijnt het 100ste nummer van het magazine. &C bestaat zes jaar en in deze podcast praten we met hoofdredacteur Debby Nobel en commercieel directeur Denise Cornelisse. Zij verte ...

  • 00:34:06

    LINDA. bestaat 20 jaar. Hoofdredacteur Karin Swerink kijkt in deze podcast terug op een aantal hoogtepunten en vertelt over de nieuwe koers van dit populaire mediamerk. De redactie van LINDA. gaat door met het bespreekbaar maken van maatsc ...

  • 01:05:52

    Er staat uitgevers een spannende tijd te wachten. Organisch bereik via social media is aan het dalen en tegelijkertijd stijgt de hoeveelheid concurrerende content. In deze podcast praten we met mediastrateeg Elger van der Wel over het snel ...

  • 00:34:16

    Erwin van Luit is CEO van Roularta Nederland en voorzitter van de branchevereniging MMA. Hij zet, na de overname van New Skool Media, hard in op de digitalisering van de merken en de zoektocht naar nieuwe verdienmodellen. In deze podcast v ...

  • 00:46:46

    Jildou van der Bijl gaat na 17 jaar het merk LINDA. verlaten. We blikken in deze podcast met haar terug op het succes van LINDA. en het veranderende medialandschap. En ook geeft ze antwoord op de vraag wat ze gaat doen. Komt een Blad bij d ...

  • 00:53:10

    DPG Media is druk met de ontwikkeling van een nieuwe verdienstrategie voor de zogeheten special interest merken. Dat zijn Ouders van NU, Autoweek, vt wonen, Tweakers en Hardware info. De focus ligt op het verhogen van het online bereik en ...

  • 00:39:06

    Margriet heeft begin november de Mercurs voor het beste Magazine Merk van het jaar gewonnen. In deze podcast vertelt hoofdredacteur Helene van Santen over de nieuwe koers van Margriet, die niet alleen tot het winnen van deze vakprijs heeft ...

  • 00:44:08

    Je hebt als uitgever of redactie tegenwoordig een keur aan kanalen om te kiezen. Maar welke kies je? En met welk doel? In deze podcast bespreken Carolien Vader en Jonas Nouwen van Bladendokter en The Big Story hoe je een kanaalstrategie ma ...

  • 00:58:40

    Artificiële intelligentie is een hot topic in media en journalistiek. AI is een verzamelnaam voor tools die op sommige redacties al worden gebruikt om tekst en illustraties te genereren, om onderzoeksjournalistiek te vergemakkelijken, om l ...

Volgende

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

00:00