Aflevering #53 Dpg Heeft Nieuwe Verdienmodellen Voor Special Interest Merken

#53 DPG heeft nieuwe verdienmodellen voor special interest merken
· Aflevering van de podcast: Bladendokter

DPG Media is druk met de ontwikkeling van een nieuwe verdienstrategie voor de zogeheten special interest merken. Dat zijn Ouders van NU, Autoweek, vt wonen, Tweakers en Hardware info. De focus ligt op het verhogen van het online bereik en de ontwikkeling van nieuwe verdienmodellen in samenwerking met adverteerders. In deze podcast vertellen Koen Crijns en Hilde Tholen van DPG over hun successen. Komt een Blad bij de Dokter is de podcast van Bladendokter.nl over media, magazine, strategie en innovatie. Gemaakt door Carolien Vader en geproduceerd door Jonas Nouwen.

Bladendokter

Bladendokter

Gemaakt door: Carolien Vader Eerste aflevering: 21/01/2020

De podcast Bladendokter heeft in totaal 60 afleveringen

Vorige aflevering

#52 Podcast met Helene van Santen van Margriet

#52 Podcast met Helene van Santen van Margriet

Maker: Carolien Vader Datum: 16/11/2022

Volgende aflevering

#54 Jildou van der Bijl over haar vertrek bij LINDA. na 17 jaar

#54 Jildou van der Bijl over haar vertrek bij LINDA. na 17 jaar

Maker: Carolien Vader Datum: 21-02-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

#53 DPG heeft nieuwe verdienmodellen voor special interest merken

Bladendokter · 16-01-2023

00:00 00:53:10