Met Edward Sleijffers (o.a. ervaring als Head of Retail bij Tele2 / T-mobile) heb ik een super leuk en inhoudelijk sterk gesprek gevoerd over de krachten die we zien binnen grotere omnichannel retailers. Over menselijk gedrag, over generatiekloven, over in contact blijven met je klant en hoe je er voor kunt zorgen dat je snel en adequaat inspeelt op trends en een snel veranderende digitale wereld. Veel bedrijven spelen nog te weinig in op de behoefte van de klant. In deze podcast helpen je met inzichten en bespreken voorbeelden. Wij zijn erg benieuwd naar jou comments. Kijk voor meer informatie en inspiratie op https://www.mathijskok.com/

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020
De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Maker: Branded by Mathijs Datum: 15-04-2020

Maker: Branded by Mathijs Datum: 22-04-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.