Aflevering Het Belang Van Testen Bij Elke Vorm Van Digitale Producten

· Aflevering van de podcast: Branded by Mathijs

Testen is nog in te veel gevallen een ondergeschoven kindje. Het gebeurd te weinig, niet gedegen genoeg, te laat of zelfs helemaal niet. Menno Brouwer wil daar als rastester graag verandering in zien. Alles moet en zal meer, vaker en beter getest worden als het aan hem ligt. Ook in mijn ervaring gebeurd dit nog te weinig en hecht ook de klant er niet voldoende waarde aan. We gaan eens kijken of we daar met deze podcast wat aan kunnen veranderen ;-) We zien je reactie graag tegemoet, in de comments of in een mailtje via https://www.mathijskok.com/

Speelgoedwinkel
Branded by Mathijs

Branded by Mathijs

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020

De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Vorige aflevering

De pivot van Agency naar Global SEO Cloud Platform

De pivot van Agency naar Global SEO Cloud Platform

Maker: Branded by Mathijs Datum: 13-04-2020

Volgende aflevering

Hoe kun jij meekomen in deze snel veranderende digitale wereld!

Hoe kun jij meekomen in deze snel veranderende digitale wereld!

Maker: Branded by Mathijs Datum: 20-04-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Het belang van testen bij elke vorm van digitale producten

Branded by Mathijs · 15-04-2020

00:00 44:42