Aflevering Stap Voor Stap Naar Een Datagedreven Commerce Organisatie

· Aflevering van de podcast: Branded by Mathijs

DPG Media heeft grote ambities met haar e-commerce activiteiten. De komende jaren willen ze doorgroeien naar een volledig datagedreven commerce organisatie. In deze presentatie nemen we je mee hoe DPG Media in het afgelopen jaar samen met De Nieuwe Zaak een vernieuwd fundament heeft gelegd aan de hand van het digital marketing maturity model om deze ambities te kunnen realiseren. Meer branding via www.mathijskok.com en meld je aan voor de community via www.mathijskok.com/community

Speelgoedwinkel
Branded by Mathijs

Branded by Mathijs

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020

De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Vorige aflevering

Grenzen aan de online beïnvloeding van consumenten

Grenzen aan de online beïnvloeding van consumenten

Maker: Branded by Mathijs Datum: 28-02-2020

Volgende aflevering

Onbezorgd groeien in e-commerce

Onbezorgd groeien in e-commerce

Maker: Branded by Mathijs Datum: 02-03-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Stap voor stap naar een datagedreven commerce organisatie

Branded by Mathijs · 01-03-2020

00:00 16:08