Aflevering Grenzen Aan De Online Beïnvloeding Van Consumenten

· Aflevering van de podcast: Branded by Mathijs

Met Dries Cuijpers en Winnie van Heesch heb ik deze editie van de podcast opgenomen tijdens het Data Driven Commerce Event. Door de inzet van onder andere data zijn bedrijven online steeds beter in staat consumenten te sturen in hun keuzes en aankopen. Zij zetten allerlei tactieken in om het online gedrag van consumenten te beïnvloeden. Waar gaat verleiden over in misleiden? De beantwoording van deze vraag staat centraal in de leidraad, die na consultatie nu definitief is geworden. Hiermee geeft de ACM concreet invulling aan de norm voor online misleiding. Dit is ook de norm die de ACM vanaf nu hanteert in haar handhaving. Het doel van de leidraad van de ACM is de consument beter beschermen tegen online misleiding. Bekijk voor meer informatie de website van de ACM. Meer branding via www.mathijskok.com en meld je aan voor de community via www.mathijskok.com/community

Speelgoedwinkel
Branded by Mathijs

Branded by Mathijs

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020

De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Stap voor stap naar een datagedreven commerce organisatie

Stap voor stap naar een datagedreven commerce organisatie

Maker: Branded by Mathijs Datum: 01-03-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Grenzen aan de online beïnvloeding van consumenten

Branded by Mathijs · 28-02-2020

00:00 23:59