Met behulp van het Data Management Platform van Shopping Minds worden uitgebreide profielen van websitebezoekers opgebouwd. Deze informatie kan niet alleen gebruikt worden voor het personaliseren van de website en de e-mail, maar door de integratie met de systemen van Sanoma ook voor gepersonaliseerde print en online advertising! Aan de hand van cases wordt inzichtelijk gemaakt hoe de data uit het DMP en CRM worden ingezet om klanten in de e-commerce te werven. Met Leonard Blommendaal, Founder Shopping Minds & Job van den Berg, Data Strategy Director Sanoma heb ik deze editie van de podcast opgenomen tijden het Data Driven Commerce Event. Meer branding via www.mathijskok.com en meld je aan voor de community via www.mathijskok.com/community

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020
De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Maker: Branded by Mathijs Datum: 26-02-2020

Maker: Branded by Mathijs Datum: 28-02-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.