Met Andries Hiemstra, Digital Strateeg Orangevalley, heb ik deze podcast opgenomen tijdens het Data Driven Commerce Event. Organisaties worden steeds beter in het verzamelen van data, maar zijn vaak niet bij machte om concrete inzichten en actiepunten te destilleren uit deze zee van (big) data. De beschikbare data is vaak versplinterd, niet toegankelijk en/of onbetrouwbaar. Hoe zorg je dat iedereen binnen je organisatie naar dezelfde data kijkt en écht datagedreven beslissingen kan nemen? Door een single source of truth te creëren. Aan de hand van een aantal praktijkvoorbeelden bij klanten laten we stapsgewijs zien hoe je de data binnen je organisatie voor iedereen beschikbaar kunt maken. Ook weet je na het luisteren van deze podcast precies wat je daarvoor nodig hebt.

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020
De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Maker: Branded by Mathijs Datum: 26-02-2020

Maker: Branded by Mathijs Datum: 27-02-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.