Aflevering Beste Marketing Voelt Niet Als Marketing

· Aflevering van de podcast: Branded by Mathijs

Met Rob de Groot heb ik een leuk gesprek gehad over marketing en hoe je dit op een zo goed mogelijke manier in zet voor jou bedrijf en merk. Rob zijn visie is dat de beste marketing niet als marketing voelt. Vanuit de visie dat de beste marketing niet voelt als marketing en dat bedrijven zich om die reden, niet alleen in marketing, meer moeten focussen op bestaande klanten dan nieuwe klanten. Wij zijn benieuwd naar jouw kijk op deze mening en lezen je reactie graag in de comments.

Speelgoedwinkel
Branded by Mathijs

Branded by Mathijs

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020

De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Vorige aflevering

Data in e-commerce, hoe HEMA datagedreven is gaan werken

Data in e-commerce, hoe HEMA datagedreven is gaan werken

Maker: Branded by Mathijs Datum: 20-02-2020

Volgende aflevering

Hoe blijf je relevant binnen de omnichannel retail

Hoe blijf je relevant binnen de omnichannel retail

Maker: Branded by Mathijs Datum: 26-02-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Beste marketing voelt niet als marketing

Branded by Mathijs · 24-02-2020

00:00 47:21