Aflevering Data In E-Commerce, Hoe Hema Datagedreven Is Gaan Werken

· Aflevering van de podcast: Branded by Mathijs

Met Bas Karsemeijer, Ilse Lankhorst en Tim Reus van HEMA en Xomnia ga ik in gesprek over hun journey om gezamenlijk HEMA data driven te maken. Welke uitdagingen kom je tegen welke learnings haal je daar uit en wat heeft het HEMA gebracht. Een mooi voorbeeld van hoe je in drie jaar op basis van data één van de grootste loyalty programma's kan optuigen die we kunnen in Nederland.

Speelgoedwinkel
Branded by Mathijs

Branded by Mathijs

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020

De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Vorige aflevering

Battlefield to Business

Battlefield to Business

Maker: Branded by Mathijs Datum: 19-02-2020

Volgende aflevering

Beste marketing voelt niet als marketing

Beste marketing voelt niet als marketing

Maker: Branded by Mathijs Datum: 24-02-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Data in e-commerce, hoe HEMA datagedreven is gaan werken

Branded by Mathijs · 20-02-2020

00:00 18:08