Aflevering Het Beïnvloeden Van Consumenten

· Aflevering van de podcast: Branded by Mathijs

Met consumentenpsycholoog Patrick Wessels heb ik een openhartig gesprek over zijn doel als ondernemer, praten we over het belang van sterke SEO proof content, over de psychologie die een consument drijft en over platformeconomie. Als ik zelf vastloop in het gesprek omdat ik niet kom op de archetypes van Jung probeert Patrick mij netjes te helpen erop te komen door mij mee te nemen in de psychologie achter het fenomeen. Zal het hem lukken? Passen we trucjes toe om de consument te verleiden tot een aankoop over te gaan? Of gaat het om het begrijpen van het gedrag om de klant te helpen een weloverwogen en makkelijke keuze te maken.

Speelgoedwinkel
Branded by Mathijs

Branded by Mathijs

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020

De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Vorige aflevering

Data gedreven e-commerce in B2B

Data gedreven e-commerce in B2B

Maker: Branded by Mathijs Datum: 20-01-2020

Volgende aflevering

Site snelheid is echt niet het allerbelangrijkste

Site snelheid is echt niet het allerbelangrijkste

Maker: Branded by Mathijs Datum: 27-01-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Het beïnvloeden van consumenten

Branded by Mathijs · 22-01-2020

00:00 52:07