Aflevering Data Gedreven E-Commerce In B2b

· Aflevering van de podcast: Branded by Mathijs

Data, personalisatie & machine learning allemaal nodig om data gedreven e-commerce te bedrijven. Met Chi Shing van SPARQUE ben ik in gesprek gegaan om te achterhalen wat zij passie als ondernemer en data scientist is, wat ze bij SPARQUE beschikbaar hebben als tooling en hoe ze dit toepassen bij o.a. Bouwmaat. Datascience eCommerce, Personalization, Recommendations & Onsite search door de ogen van een data scientist.

Speelgoedwinkel
Branded by Mathijs

Branded by Mathijs

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020

De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Vorige aflevering

Amazon is geland in Nederland

Amazon is geland in Nederland

Maker: Branded by Mathijs Datum: 15-01-2020

Volgende aflevering

Het beïnvloeden van consumenten

Het beïnvloeden van consumenten

Maker: Branded by Mathijs Datum: 22-01-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Data gedreven e-commerce in B2B

Branded by Mathijs · 20-01-2020

00:00 55:45