In deze solo-aflevering vertel ik waarom ik koos voor één specifieke groep ondernemers: de duurzame doorzetters. Geen gladde praatjes of snelle winst, maar mensen met een missie — die met vallen en opstaan bouwen aan een mooiere wereld. Ik neem je mee in mijn eigen loopbaan, van multinationals tot missiegedreven marketing, en laat zien waarom goede communicatie hét verschil maakt tussen ‘meh’ en ‘impact’. Een aflevering vol herkenning, passie en een flinke dosis idealisme met beide benen op de grond.
Gemaakt door: Dorien Tendijck Eerste aflevering: 28-09-2024
De podcast Branding en Marketing heeft in totaal 19 afleveringen
Maker: Dorien Tendijck Datum: 30-09-2025
Maker: Dorien Tendijck Datum: 08-10-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.