In deze aflevering praat ik met duurzame doorzetter Jeanette Smiemans, de oprichter van ReBloom Care. Jeanette besloot na jaren in multinationals haar eigen weg te gaan – en dat werd een missie: tandpasta ontwikkelen die goed is voor je gezondheid én voor de planeet. - Waarom is gewone tandpasta vaak helemaal niet zo fijn als je denkt? - Hoe maak je tandenpoetsen leuker, slimmer en duurzamer? - En wat kunnen tandartsen én consumenten doen om dit concept groot te maken? Eén ding is zeker: na het luisteren kijk je nooit meer hetzelfde naar je tandpasta. Hulpvraag Jeanette: - Noem ReBloom Care bij je tandarts en laat weten naar welke praktijk je gaat, zodat het team de tandarts kan benaderen voor samenwerking/verkoop. - Probeer het product zelf en deel je ervaring/review.
Gemaakt door: Dorien Tendijck Eerste aflevering: 28-09-2024
De podcast Branding en Marketing heeft in totaal 19 afleveringen
Maker: Dorien Tendijck Datum: 07-10-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.