Partners in crime & in life Lars & Timo begonnen Kaart Blanche vanuit een gut feeling en hun liefde voor pop cultuur. Ze verkopen zelf ontworpen en getekende wenskaart die inspelen op trends en celebrities. Het ondernemend koppel b ...
De beautysector voelt soms aan als een slagveld. Er is enorm veel concurrentie, en het spel wordt niet altijd eerlijk gespeeld. Maar hoe zorg je ervoor dat je de concurrentie kan overstijgen? Dat vertelt Ann van Instituut Zenza, die haar s ...
Julie maakte van een simpele kitchen hack een bloeiende business. Think Tomato werd geboren vanuit een honger naar een pure, lekkere & kant-en-klare tomatensaus zonder toegevoegde suiker en bewaarmiddelen. Ze startte haar eigen websho ...
Haar onderneming met beanies startte vanuit haar hobby en passie voor breien en groeide uit tot een internationaal brand, dat zelfs tot in Japan verkocht werd. De groei van die onderneming? Die kende verschillende fases en ging niet altijd ...
Munch Superfood is overal. Minder dan 7 jaar geleden begon de toen 22-jarige onderneemster Jessica Wilton met een sapjesbar in hartje Antwerpen. Hoe ging ze ALL IN op een nieuw idee als groentje? En hoe groeide deze fysieke sapjesbar uit t ...
Kan jouw kapsel voorspellen of je bekend gaat worden of niet? In het verleden is gebleken dat celebs die hun kapsel hebben getransformeerd van een simpel, doordeweeks kapsel naar een iconische look, daarna héél bekend zijn geworden. Beki ...
Offline is back, baby. Maar niet hélemaal skinny jeans-back, lol. Spijtig. Er is heel weinig concurrentie in de brievenbus tegenwoordig, op de ellendige folder na. Wat als we dat superleuk zouden kunnen maken? Dat kan. Hoe? Dat hoor je in ...
Wat is deinfluencing? En waar gaat het met influencer marketing naartoe in 2024? Dat bespreek ik vandaag in de Business Bestie podcast! Deze aflevering is maar een klein onderdeel van de BrandBroadcast: Spotlight Secrets voor 2024 waarin ...
LINKS: BRANDBROADCAST: businessbestie.ck.page/nieuwsbrief LEGENDARY BRAND LAB WACHTLIJST: businessbestie.ck.page/lab In het jaar 2000 was onze aandachtsspanne nog 12 seconden. Nu nog maar 8.. die van een goudvis is 9.. I’m worried ?? Maa ...
Oktober heeft ook weer enkele belangrijke piekdagen voor je marketing of content. Zo kan je als brand je values communiceren, community bouwen of meer omzet draaien rondom een marketingpiek. De piekdagen van oktober bespreek ik in deze af ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.