Aflevering Ai In Klantcontact - De Toekomst Van Klantinteracties Met Sander En Endre

AI in klantcontact - de toekomst van klantinteracties met Sander en Endre
· Aflevering van de podcast: CCMA Kijkje in de keuken

Ontdek de rol van AI binnen klantcontact in deze nieuwe podcast aflevering met insiders Endre Davids van Seamly en Sander Hesselink van Telecats. Zij onthullen de laatste trends in AI die de wereld van klantcontact gaat transformeren. Luister en leer: - Hoe Sander en Endre zien dat AI toegevoegde waarde levert aan klantconversaties - De opkomst van multimodale AI: Hoe tekst, spraak en video samenkomen in klantenservice. - De ethische dimensie van AI: Een discussie over technologie met een geweten. - Praktijkvoorbeelden hoe bedrijven AI inzetten voor een betere klantbeleving. - Toekomstgerichte tips om niet overweldigd te raken door de snelheid van AI-innovaties. In deze boeiende discussie schetsen Endre en Sander een beeld van een nabije toekomst waarin AI niet alleen klantvragen beantwoordt, maar ook proactief bijdraagt aan klanttevredenheid. Van emotionele intelligentie tot gespreksautomatisering, ze bespreken hoe we klantenservices kunnen verbeteren zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Laat je inspireren door de toekomst van AI in klantcontact en luister nu naar deze aflevering voor iedereen in klantenservice. Shownotes: Linkedin Sander: https://www.linkedin.com/in/sanderhesselink/ Linkedin Endre: https://www.linkedin.com/in/endredavids/ Linkedin Anne-Marie: https://www.linkedin.com/in/annemariebeurskens/ Ontwikkelingen in AI volgen? Stel een google Alert (https://www.google.com/alerts) in op basis van je interessegebied en krijg elke dag beste resultaten in je mailbox. Bijvoorbeeld “gen AI research retail” of “Gerative AI research telecom”, etc. En daarmee kom je dagelijks bronnen tegen die je nog niet kende.’  Andere experts en kanalen: - Jarno Duursma - Menno Lanting - Siri Berens - De AI fabriek op BNR podcast - Pokie van Alexander Klöpping en Wietse Hagen - Ted AI op Youtube Alles over de CCMA: Website: www.ccma.nl Linkedin Community (besloten): https://www.linkedin.com/groups/92942/ Linkedin Pagina (openbaar): https://www.linkedin.com/company/ccma---contact-center-managers-association Instagram: https://www.instagram.com/ccma_nederland/ Youtube: https://www.youtube.com/@ccmanederland4201 Spotify: https://open.spotify.com/show/7qwzu0gxObNsjwIveH08eL Eventkalender: Digital Conversation – 23 mei 2024 - https://ccma.nl/digital-conversation-23-mei/ Manager of the Year – 7 november 2024 - https://ccma.nl/manageroftheyear2024/ #ccma #klantcontact #AI #klantenservice #service #customercare

CCMA Kijkje in de keuken

CCMA Kijkje in de keuken

Gemaakt door: Anne-Marie Beurskens Eerste aflevering: 18/12/2022

De podcast CCMA Kijkje in de keuken heeft in totaal 12 afleveringen

Vorige aflevering

Werk doen wat er toe doet - Achter de schermen bij het Noodfonds

Werk doen wat er toe doet - Achter de schermen bij het Noodfonds

Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 20/03/2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

AI in klantcontact - de toekomst van klantinteracties met Sander en Endre

CCMA Kijkje in de keuken · 29-04-2024

00:00 00:31:57