Dit is Kijkje in de keuken. De CCMA serie waarin professionals in klantcontact worden geïnterviewd over hun uitdagingen. De CCMA (Customer Contact Management Assocation) heeft als doel inspiratie en informatie te delen rondom klantcontact. Ook vormen we een netwerk voor professionals in klantcontact via onze community op Linkedin. Via deze podcast krijg jij een kijkje in de keuken van een andere klantcontactorganisatie of specialist. Veel luisterplezier! www.ccma.nl
Niet 1 maar 2 gasten deze keer. De CCMA krijgt een kijkje in de keuken van Greenwheels en spreekt met Andrew Berkhout, directeur, en Claudia Wohlschlager, manager customer care van Greenwheels. De klantenservice bij het huren van een deela ...
Online service, conversation design en chatbots. Digitaal klantcontact staat centraal in deze podcast voor Kijkje in de Keuken. Niemand minder dan Maaike Groenewege is te gast, conversation designer, taalkundige en coach bij Convocat. We h ...
In dit 3e kijkje in de keuken is Monique van den Broek - Sinkiewicz van United Consumers te gast. Zij vertelt waarom de medewerker centraal staat in haar klantenservice. Hoe ze stap voor stap uitbreid naar digitale service. En hoe je als k ...
Deze aflevering met Ruud Huigsloot staat in het teken van online service: chatbots, mijn-omgevingen en apps. In dit interview vertelt Ruud hoe hij zo ver gekomen is met de chatbot van Eneco en welke stappen hij wil zetten. Ook hebben we he ...
De aftrap van de CCMA podcast vindt plaats met niemand minder dan Wout Hut. Wout is verantwoordelijk voor de klantenservice en backoffice van Budget Thuis. In dit eerste interview voor de CCMA podcast Kijkje in de Keuken vertelt hij over d ...
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.