Aflevering Ai In Klantcontact: Hoe Rabobank Slim Schakelt Tussen Mens En Machine

· Aflevering van de podcast: CCMA Kijkje in de keuken

In deze aflevering van CCMA Kijkje in de Keuken schuiven Frodo de Poortere (Rabobank) en Sander Hesselink (Coniche) aan om te praten over de razendsnelle ontwikkelingen in AI en klantcontact. Frodo deelt hoe Rabobank generatieve AI inzet — niet alleen voor klanten, maar juist ook voor medewerkers. Van chatbots tot slimme samenvattingsassistenten: technologie die werkt én vertrouwen geeft. Wat je hoort in deze podcast: - Hoe Rabobank AI inzet voor zowel klanten als klantadviseurs - Waarom generatieve AI en gescripte dialogen hand in hand gaan - Wat de Rabo Smart Assist doet voor duizenden medewerkers - Hoe de Rabo Labs Community helpt bij veilig experimenteren - Waarom service differentiatie op basis van leeftijd écht werkt - Welke lessen Frodo leerde over adoptie, technologie en compliance Benieuwd hoe je AI slim en verantwoord inzet in klantcontact? Laat je inspireren door de Rabobank-aanpak! Shownotes: - Linkedin Frodo: https://www.linkedin.com/in/frodo-de-poortere/ - Linkedin Sander: https://www.linkedin.com/in/sanderhesselink/ - Linkedin Anne-Marie: https://www.linkedin.com/in/annemariebeurskens/ Alles over de CCMA: ·     Website: www.ccma.nl ·     Linkedin Community (besloten): https://www.linkedin.com/groups/92942/ ·     Linkedin Pagina (openbaar): https://www.linkedin.com/company/ccma---contact-center-managers-association ·     Instagram: https://www.instagram.com/ccma_nederland/ ·     Youtube: https://www.youtube.com/@ccmanederland4201 ·     Spotify: https://open.spotify.com/show/7qwzu0gxObNsjwIveH08eL Eventkalender: https://ccma.nl/events-2025/ #ccma #klantcontact #AI #klantenservice #service #customercare

Speelgoedwinkel
CCMA Kijkje in de keuken

CCMA Kijkje in de keuken

Gemaakt door: Anne-Marie Beurskens Eerste aflevering: 18-12-2022

De podcast CCMA Kijkje in de keuken heeft in totaal 17 afleveringen

Vorige aflevering

Continu verbeteren in klantcontact - met Kim Knape van Picnic

Continu verbeteren in klantcontact - met Kim Knape van Picnic

Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 17-12-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

AI in klantcontact: hoe Rabobank slim schakelt tussen mens en machine

CCMA Kijkje in de keuken · 29-04-2025

00:00 00:33:24