Aflevering Klantcontact Is Topsport: Stephanie Spiessens, Abn Amro, Over Mensen, Lef En Leiderschap

· Aflevering van de podcast: CCMA Kijkje in de keuken

De coolste moeder bij ABN AMRO: Stephanie Spiessens over leiderschap, lef en klantcontact. In gesprek met de 5 finalisten van Manager of the Year 2025. Stephanie Spiessens, Business Lead Customer Care & Operations bij ABN AMRO, mag het spits afbijten. Met meer dan 300 mensen in haar subunit vertelt Stephanie openhartig over haar loopbaan, leiderschapsstijl en de toekomst van klantcontact. Wat hoor je in deze aflevering: - Waarom haar hele MT “van de vloer” komt en wat dat betekent voor het teamgevoel - Hoe Stephanie het lef toont om nieuwe dingen te proberen (“zonder jas naar buiten!”) - Hoe AI en continu verbeteren samenkomen in het programma COMPASS - De kracht van medewerkersinput en het effect daarvan op werkplezier en klantbeleving - Waarom klantcontact géén afvoerputje meer is, maar topsport Laat je inspireren door Stephanie’s pragmatische aanpak, haar visie op de menselijke maat in digitalisering én hoe zij het verschil maakt voor klant én collega. Maak kennis met de 1e Manager of the Year 2025 finalist! Shownotes: - Linkedin Stephanie: https://www.linkedin.com/in/stephanie-spiessens-b033b45b/ - Linkedin Anne-Marie: https://www.linkedin.com/in/annemariebeurskens/ Alles over de CCMA: ·     Website: www.ccma.nl ·     Linkedin Community (besloten): https://www.linkedin.com/groups/92942/ ·     Linkedin Pagina (openbaar): https://www.linkedin.com/company/ccma---contact-center-managers-association ·     Instagram: https://www.instagram.com/ccma_nederland/ ·     Youtube: https://www.youtube.com/@ccmanederland4201 ·     Spotify: https://open.spotify.com/show/7qwzu0gxObNsjwIveH08eL

Speelgoedwinkel
CCMA Kijkje in de keuken

CCMA Kijkje in de keuken

Gemaakt door: Anne-Marie Beurskens Eerste aflevering: 18-12-2022

De podcast CCMA Kijkje in de keuken heeft in totaal 18 afleveringen

Vorige aflevering

AI in klantcontact: hoe Rabobank slim schakelt tussen mens en machine

AI in klantcontact: hoe Rabobank slim schakelt tussen mens en machine

Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 29-04-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Klantcontact is topsport: Stephanie Spiessens, ABN AMRO, over mensen, lef en leiderschap

CCMA Kijkje in de keuken · 14-07-2025

00:00 00:27:50