Aflevering Cmo Studio #8 – 2022: ‘Het Heeft Niet Zoveel Zin Om Koning Toto In Te Sturen Voor Cannes’

CMO Studio #8 – 2022: ‘Het heeft niet zoveel zin om Koning Toto in te sturen voor Cannes’
· Aflevering van de podcast: CMO Studio

In deze speciale Côte d’Azur-aflevering van CMO Studio, gaan we met Arno de Jong (CMO Nederlandse Loterij) in gesprek vanaf het Festival of Creativity in Cannes. Hij ziet dat vooral de december-commercials van de Staatsloterij een kans maken op een Lion, ‘maar het heeft niet zoveel zin om Koning Toto in te sturen voor Cannes’. Waarom eigenlijk niet. De Jong reist zeker niet elk jaar naar Cannes af, maar áls hij dat doet, wil hij wel graag met een tas vol learnings weer naar huis gaan. Maar hoe ontdek je de rode lijn in een mer à boire van internationaal topwerk?

CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04/04/2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #7 – 2022: ‘‘Maak geen doos met brand-assets die elk land moet gebruiken’

CMO Studio #7 – 2022: ‘‘Maak geen doos met brand-assets die elk land moet gebruiken’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 25/05/2022

Volgende aflevering

CMO Studio #13 – 2022 ‘Bij speelgoed is het product altijd de hero’

CMO Studio #13 – 2022 ‘Bij speelgoed is het product altijd de hero’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 19-10-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

CMO Studio #8 – 2022: ‘Het heeft niet zoveel zin om Koning Toto in te sturen voor Cannes’

CMO Studio · 29-06-2022

00:00 0:22:29