Aflevering Cmo Studio #13 – 2022 ‘Bij Speelgoed Is Het Product Altijd De Hero’

CMO Studio #13 – 2022 ‘Bij speelgoed is het product altijd de hero’
· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Annemarie de Munnik, marketing director bij Lego Benelux, is een honkvaste marketeer. ‘Time flies’, zegt ze na een dienstverband van 18 jaar. De missie van Lego spreekt haar na die lange tijd nog even sterk aan. De feestdagen komen er weer aan, een spannende tijd voor De Munnik, want de maand december is voor de speelgoedbranche dé maand. Maar in deze aflevering van CMO Studio legt De Munnik uit dat het wel heel raar moet lopen als Lego niet een forse plus ten opzichte van vorig jaar gaat laten zien…

CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04/04/2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #8 – 2022: ‘Het heeft niet zoveel zin om Koning Toto in te sturen voor Cannes’

CMO Studio #8 – 2022: ‘Het heeft niet zoveel zin om Koning Toto in te sturen voor Cannes’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 29/06/2022

Volgende aflevering

CMO Studio #14 – 2022 ‘Verjongen is voor ANWB nu superbelangrijk’

CMO Studio #14 – 2022 ‘Verjongen is voor ANWB nu superbelangrijk’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 27-10-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

CMO Studio #13 – 2022 ‘Bij speelgoed is het product altijd de hero’

CMO Studio · 19-10-2022

00:00 0:32:08