Charlotte Zelders, maakte na twaalf jaar Pepsico de overstap naar ‘vroem-vroem-club’ ANWB. Als CMO. De bond was immers altijd dé lobbyist voor autorijdend Nederland. Maar vandaag de dag zet de bond ook stevig in op duurzame mobiliteit. De (elektrische) fiets bijvoorbeeld, subsidie voor elektrisch autorijden voor iedereen en meer natuur op fiets en loopafstand. Maar gaat dat wel samen met de onverminderde focus op autorijden? Zelders: ‘70 procent van de mobiliteitskilometers wordt gedaan in een auto. Dus het is relevant voor onze 5 miljoen leden.’
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04/04/2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 19/10/2022
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 15-11-2022
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.