Aflevering Cmo Studio #17 – 2022 ‘Jongere Doelgroepen Willen Vaak Alleen Projecten Doen’

CMO Studio #17 – 2022 ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’
· Aflevering van de podcast: CMO Studio

De uitzendbranche gaat als een tierelier, ook Randstad profiteert van personeelskrapte en stijgende lonen. Maar dat betekent volgens Judith Franssen, global marketing director bij Randstad, geenszins dat de marketeers van Randstad achterover kunnen leunen. Tja, en wat te denken van de veranderende mores bij nieuwe generaties? Uit onderzoek van Randstad zelf blijkt dat bijna zes op de tien Millennials en Gen Z’ers vindt dat overheid en werkgever maar moet bijspringen om hun huishoudboekje op orde te krijgen. Maar Franssen ziet dat de behoefte zeker niet altijd zit in ‘meer geld’.

CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04/04/2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #16 – 2022 ‘We willen groeien in dingen die we voor klanten doen’

CMO Studio #16 – 2022 ‘We willen groeien in dingen die we voor klanten doen’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 30/11/2022

Volgende aflevering

CMO Studio #18 – 2022 ‘Snelle levering is een hygiënefactor’

CMO Studio #18 – 2022 ‘Snelle levering is een hygiënefactor’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 22-12-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

CMO Studio #17 – 2022 ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’

CMO Studio · 13-12-2022

00:00 0:31:25