HBM Machines groeide de laatste jaren met double digits, maar nu de groei in de thuismarkt afneemt, kijkt het bedrijf steeds meer over de (oost) grens, met succes. Duurzaam groeien betekent ook keuzes maken. Welke impact heeft deze strateg ...
CMOtalk is dé maandelijkse inspiratie boost voor marketing- en communicatieprofessionals. Klaas Weima van reclamebureau Energize interviewt Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO) over actuele marketingthema’s. Laat je informeren en inspireren met onderwerpen als omnichannel, consumer experiences, e-commerce of content marketing en werp een blik in de toekomst van big data, technologie en innovatie. Iedere aflevering staat de visie op marketingcommunicatie in het digitale tijdperk centraal. Iedere maand verschijnt er een samenvatting van het interview op Adformatie.nl en op CMOtalk.nl.
HBM Machines groeide de laatste jaren met double digits, maar nu de groei in de thuismarkt afneemt, kijkt het bedrijf steeds meer over de (oost) grens, met succes. Duurzaam groeien betekent ook keuzes maken. Welke impact heeft deze strateg ...
In Nederland zet het elektrische automerk Polestar zichzelf op kaart met hulp van pr en events. Bijvoorbeeld door een langetermijnsamenwerking met het Stedelijk Museum in Amsterdam. Brandbuilding en pr, gaat dat werken? Jazeker, aldus Valé ...
Fairphone is de Tony’s Chocolonely van de telecomsector. Het bedrijf maakt duurzame telefoons met eerlijk verkregen grondstoffen, maar strijdt ook voor eerlijkheid in de hele technologische keten. In deze podcast praat Klaas met Ewa Skotn ...
Klaas Weima spreekt met Esther Oostrom, commercieel directeur en CMO van Klaverblad. We kennen de verzekeraar inmiddels allemaal van de bekende commercials: 'Blijf maar gewoon, dan word je vanzelf bijzonder.' Die merkstrategie werkte de af ...
Klaas Weima spreekt met Nienke van de Streek, managing director marketing en communicatie bij Aldi Nederland. De discounter zag tijdens corona het marktaandeel slinken. Met een nieuwe marketingstrategie en bijbehorende campagne moeten cons ...
Nicole van Gorp is bij Cono Kaasmakers lead marketing, communicatie, PR en innovatie. De relatief kleine coöperatie is eigenaar van het grootste A-merk in het kaas schap: Beemster Kaas. Verrassend, want deze inspanning werd behaald met min ...
FrieslandCampina bestaat al 150 jaar, maar de laatste jaren worden de uitdagingen steeds groter. Verduurzaming is een randvoorwaarde voor toekomstig succes. Welke rol speelt marketing hierin? Thomas Gribnau, marketing director Nederland bi ...
Micha Medendorp verdiende zijn sporen in de marketing en is sinds januari van dit jaar CEO van lifestyle merk Marie-Stella-Maris. In deze podcast vertelt Micha hoe hij het bedrijf gezond wil laten groeien, zonder de belangrijke purpose van ...
Martijn Smelt is CMO van TP Vision, het bedrijf achter Philips TV & Sound. De afgelopen zes jaar legde hij de fundering voor een nieuwe productie-, distributie- en marketingorganisatie. In deze aflevering vertelt hij over de transitie ...
Kent u ze ook? De AED's in de buurt, waarmee iedereen in Nederland met een acuut hartprobleem binnen 6 minuten geholpen kan worden? Ontwikkeld door de Hartstichting. Een indrukwekkend resultaat, maar het betekent ook een hele nieuwe manier ...
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.