CMOtalk.nl podcast

CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

CMOtalk is dé maandelijkse inspiratie boost voor marketing- en communicatieprofessionals. Klaas Weima van reclamebureau Energize interviewt Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO) over actuele marketingthema’s. Laat je informeren en inspireren met onderwerpen als omnichannel, consumer experiences, e-commerce of content marketing en werp een blik in de toekomst van big data, technologie en innovatie. Iedere aflevering staat de visie op marketingcommunicatie in het digitale tijdperk centraal. Iedere maand verschijnt er een samenvatting van het interview op Adformatie.nl en op CMOtalk.nl.

  • Podcast gepubliceerd op: 4/4/2022 1:08:30 AM
  • Maker: Klaas Weima - Energize
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 9/29/2022 2:45:00 AM
  • Datum eerste aflevering: 6/17/2021 10:00:28 AM
  • Datum laatste aflevering: 9/17/2022 11:30:00 AM

18 Afleveringen

  • 00:33:21

    Klaas Weima interviewt Jolanda Ravenek, CMO van Lucardi. De juweliersketen heeft ambitieuze groei-ambities en ontwikkelde een nieuwe, scherpere positionering. Daar hoort uiteraard een merkcampagne bij. Jolanda deelt welke stappen er nog mo ...

  • 00:38:59

    Klaas Weima interviewt Guido Bosch, Head of Private Individuals voor ING in Nederland en België. In goed Nederlands; directeur particulieren ING.  Bosch schetst hoe klanten in 2024 geholpen worden bij de bank en wat dit betekent voor de dig ...

  • 00:35:08

    Fat Boy is inmiddels veel meer dan die ene zitzak. Er zijn lampen, banken en bijvoorbeeld een hangmat. Klaas bespreekt met CEO Petra Vos hoe je tot succesvolle merkextensies komt.  En... al is het aflevering 81, het is de eerste in samenwe ...

  • 00:32:55

    De carrière van Aleks Fiege nam een avontuurlijke wending: na tientallen jaren bij multinationals besloot hij te gaan ondernemen. Samen met zijn compagnon kocht hij Bertolli van Unilever en bracht het merk onder bij Enrico Food. Hoe rolde h ...

  • 00:29:26

    ‘Dit is de tijd van doen’, wat begon als een commercial met rapper Sticks en een Loden Leeuw, is uitgegroeid tot een compleet geïntegreerd merkverhaal met als kers op de taart een Gouden Effie. Toen Hella de Weger bij a.s.r. binnenkwam was ...

  • 00:31:14

    Coca-Cola is bij iedereen bekend, het bedrijf opgericht in 1889 is inmiddels actief in meer dan 200 landen en iconisch voor de koolzuurhoudende drank met sierlijke letters. Maar met deze omvang komt ook een grote verantwoordelijkheid. Het b ...

Volgende

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

00:00