Aflevering E99 I Boudewijn Den Herder (Essent) Over Het Creëren Van Klantwaarde

E99 I Boudewijn den Herder (Essent) over het creëren van klantwaarde
· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

Hoe creëert een energieleverancier klantwaarde in tijden van energiecrisis en inflatie? Boudewijn den Herder, CCO van Essent, vertelt hoe Lean Management principes het bedrijf helpen om verder te innoveren. See omnystudio.com/listener for privacy information.

CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04/04/2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

E98 I Wieke Vrielink (Schiphol) over customer experience

E98 I Wieke Vrielink (Schiphol) over customer experience

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 30/03/2023

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

E99 I Boudewijn den Herder (Essent) over het creëren van klantwaarde

CMOtalk.nl · 15-04-2023

00:00 00:34:58