Aflevering E69 | Marjolijn Meynen (De Bijenkorf) Over Customer Experience

E69 | Marjolijn Meynen (de Bijenkorf) over customer experience
· Aflevering van de podcast: CMOtalk

De Bijenkorf richt haar pijlen steeds meer op online, e-commerce en op bezoekers over de grens. Hoe borgt het luxe warenhuis op al die terreinen de premium klantbeleving die we zo gewend zijn van de retailer, de afgelopen 151 jaar? Klaas interviewt Marjolijn Meynen, CMO van de Bijenkorf over klantbeleving. “Het wordt pas leuk als je de digitale wereld gaat combineren met de fysieke wereld”.

CMOtalk

CMOtalk

Gemaakt door: Klaas Weima Eerste aflevering: 23/11/2019

De podcast CMOtalk heeft in totaal 69 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

E69 | Marjolijn Meynen (de Bijenkorf) over customer experience

CMOtalk · 19-05-2021

00:00 28:46