De Namarama Show podcast

De Namarama Show

De Namarama Show

Welkom bij de Namarama Show, waarin ik in gesprek ga met - en op zoek ga naar - namen uit de wereld van marketing en reclame. Mijn naam is Floris Hülsmann, oprichter van naamcreatiebureau Namarama. Ooit begonnen als copywriter en inmiddels uitgegroeid tot ondernemer. Voor mij begint en eindigt alles met een naam. Door middel van inspirerende gesprekken geef ik je unieke inkijkjes in hoe de kracht van namen.

  • Podcast gepubliceerd op: 12/6/2019 10:51:23 PM
  • Maker: Floris Hülsmann
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 3/26/2023 7:10:00 AM
  • Datum eerste aflevering: 1/21/2019 9:50:15 AM
  • Datum laatste aflevering: 3/9/2023 7:03:00 AM

59 Afleveringen

  • 36:15

    De nieuwe sonic identity van KRO NCRV. Spannende podcasts voor T-Mobile. Snelwegsprookjes voor Volkswagen. Een audiotour waarin je je een vluchteling waant. Allemaal gave projecten waar Jos Jansen van Big Orange aan werkte. Verstopt onder ...

  • 26:56

    Meet Koen Derks. Deze gave gast heeft net 3 miljoen euro funding opgehaald met zijn idee. Hij ontdekte het tijdens een date in New York. Hij werkte er als bankier, living the dream. Toch miste er iets. Het liefst wilde hij iets wat helemaa ...

  • 43:09

    Wouter Friso is strategic partner van het designbureau Today. Een bureau uit Utrecht met grote ambities en dito opdrachtgevers. Het verhaal van een klein bureautje dat is gegroeid tot een strategisch partner van bekende Nederlandse merken. ...

  • 33:17

    Matthijs is zo iemand die ik al jaren van een afstandje volg, maar nog weinig mee in contact kwam. Totdat hij me polste voor hulp bij een naamtraject en ik meteen dacht: PODCAST! Want Matthijs is zelf ook verwoed podcaster en deelt zijn ke ...

  • 39:45

    Een hele bijzondere aflevering om twee redenen. Het is de vijftigste podcast die ik hier maak en het gesprek is deze keer met niemand minder dan mijn eigen vrouw! Ninke van der Leck is High Value Business Coach en lanceerde vorige week haa ...

  • 38:45

    Hij is een kei in het vinden van de kruispunten van nieuwe technologie en marketing. Jeroen de Bakker was een van de oprichters van Qi. Destijds een berucht en beroemd digitaal bureau voor grote merken als Heineken en Philips. Ik heb het o ...

Volgende

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

00:00