Welkom bij Common Ground, de podcast van Playground over merkactivaties, festivals en de kracht van beleving. In deze eerste aflevering onderzoeken we waarom beleving zo’n sterke marketingtool is. Waarom kiezen merken tegenwoordig voor liv ...
In Common Ground, de podcast van creative agency Playground, duiken Roos Lust en Alvin de Groot in de wereld van festivalactivaties en experience marketing. Waarom staan merken tegenwoordig massaal op festivals? Hoe beleven bezoekers dat? En, niet geheel onbelangrijk: wat levert het op voor een merk? In deze vierdelige serie hoor je scherpe gesprekken met mensen uit de industrie: van festivalorganisaties tot merken en (social) agencies. Samen onderzoeken we de kracht van beleving, de psychologie achter merkactivaties en hoe je met de juiste aanpak een echte connectie maakt met je doelgroep. Met vaste expert, gedragswetenschapper Maud van Hecke, ontrafelen we waarom sommige ervaringen blijven hangen… en andere niet. Kort, scherp en inspirerend: deze podcast is voor hen die willen weten waarom beleving werkt, en hoe je dat strategisch inzet voor meer impact. Whitepaper: https://playground.nl/whitepapers/ Instagram: https://www.instagram.com/playground.ba/ Linkedin: https://www.linkedin.com/company/playground-brand-activation/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Welkom bij Common Ground, de podcast van Playground over merkactivaties, festivals en de kracht van beleving. In deze eerste aflevering onderzoeken we waarom beleving zo’n sterke marketingtool is. Waarom kiezen merken tegenwoordig voor liv ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.