Het festivallandschap is in beweging. Publiek verandert, verwachtingen verschuiven en de rol van merken op festivals evolueert mee. Maar wat betekent dat concreet voor merkactivaties? In deze aflevering van Common Ground gaan Roos Lust en Alvin de Groot in gesprek met Eveline Grimberg (Senior Brand Partnerships Manager bij ID&T) en Vivianne van Weele (Manager Brand Partnerships bij MOJO). Samen verkennen zij hoe festivalorganisaties en merken navigeren binnen een veranderend speelveld. We bespreken de groeiende invloed van merkactivaties op de festivalervaring, de balans tussen commerciële zichtbaarheid en culturele relevantie, en wat er nodig is om als merk waarde toe te voegen voor bezoeker en organisatie. Een gesprek over samenwerking, context en de toekomst van beleving binnen festivals. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Gemaakt door: Studio Geuren en Kleuren Eerste aflevering: 28-07-2025
De podcast Common Ground by Playground heeft in totaal 3 afleveringen

Maker: Studio Geuren en Kleuren Datum: 25-09-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.