Aflevering Temu Verovert Met Agressieve Marketingcampagnes De Europese Koopjesmarkt

Temu verovert met agressieve marketingcampagnes de Europese koopjesmarkt
· Aflevering van de podcast: De kamer van Klok

Het Chinese e-commercebedrijf Temu verovert in gigantisch tempo de Europese markt. Met agressieve marketingcampagnes en verslavende spelelementen probeert Temu zijn klanten te binden. Hoe zit het met het toezicht op deze Chinese prijsvechter? En hoe kan het dat de producten die Temu aanbiedt zo goedkoop zijn? Dat bespreken we met economieverslaggever Niels Waarlo en China-correspondent Leen Vervaeke. Onze journalistiek steunen? Dat kan het beste met een (digitaal) abonnement op de Volkskrant, daarvoor ga je naar www.volkskrant.nl/podcastactie  Presentatie: Pieter Klok, Esma Linnemann Redactie: Corinne van Duin, Lotte Grimbergen, Julia van Alem, Jasper Veenstra, Nathalie Denie en Pim Huberts Montage: Rinkie Bartels, Simone Eleveld See omnystudio.com/listener for privacy information.

De kamer van Klok

De kamer van Klok

Gemaakt door: de Volkskrant Eerste aflevering: 16/02/2021

De podcast De kamer van Klok heeft in totaal 685 afleveringen

Volgende aflevering

Met deze tactieken probeert het Kremlin de EU te verzwakken

Met deze tactieken probeert het Kremlin de EU te verzwakken

Maker: de Volkskrant Datum: 24-04-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Temu verovert met agressieve marketingcampagnes de Europese koopjesmarkt

De kamer van Klok · 23-04-2024

00:00 00:26:05