In deze aflevering duiken we in de realiteit van de boekenmarkt anno 2025: een markt waarin jaarlijks zo’n 25.000 nieuwe Nederlandse titels verschijnen, waarin boekhandels streng inkopen en waarin alleen de grootste uitgeverijen beschikken over eigen verkoopmedewerkers of een commissionair. Wat betekent dat voor jou als schrijver – zeker als je werkt met een kleinere uitgeverij of in eigen beheer publiceert? Het antwoord: je moet een merk zijn! Niet om meer te verkopen, maar om helder te zijn over wie jij bent, wat je brengt en waarom lezers, boekhandels, programmeurs en media jou moeten opmerken. In deze aflevering ontdek je: - Waarom branding geen luxe meer is, maar een strategische noodzaak - Hoe branding jou kan helpen zichtbaar te zijn zonder groot marketingbudget - Welke middelen je anno 2025 tot je beschikking hebt – van social media tot boekhandelscontacten Luister mee en leer hoe jij als schrijver jouw plek inneemt, online én offline.
Gemaakt door: Dorine Holman Eerste aflevering: 03-05-2025
De podcast Dé podcast van Dorine Holman&, literair agent/impresariaat heeft in totaal 3 afleveringen
Maker: Dorine Holman Datum: 28-04-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.