Binnen een sterke Composable Commerce strategie is de bedrijfscultuur minstens zo belangrijk als de benodigde techniek. Maar hoe zorg je nu voor een juiste mindset binnen het team en hoe neem je de rest van het bedrijf mee in deze transitie? Samen met Martijn van der Zee (voormalig CDO bij Rituals, CMO bij Suitsupply en SVP E-commerce bij KLM) bespreken we de ideale bedrijfscultuur die noodzakelijk is voor een geslaagde Composable Commerce aanpak. Daarnaast geeft Martijn praktische handvatten hoe je deze cultuur kan vormen. In deze podcast-reeks over Composable Commerce geeft Digital agency Kega een eerlijke kijk op dit soms complexe onderwerp. Als trusted partner van merchants en vendors begeleidt Kega de luisteraar op het pad van deze booming business strategie. Welke lessen zijn er al door anderen geleerd en hoe kan jouw organisatie hiervan profiteren. Dirk van Eunen, strateeg bij Kega, begeleidt de luisteraar op zijn reis door het digital commerce landschap. Samen met de luisteraars wordt Dirk iedere aflevering een stukje wijzer op het gebied van digital commerce. In de podcast Dealen met Digital, geproduceerd door Kega, worden diverse onderwerpen aangepakt die belangrijk zijn in de wereld van digital commerce. In een reeks afleveringen wordt een specifiek onderwerp ontrafeld door verschillende experts aan onze keukentafel samen te brengen. Meer informatie over Kega vind je op: www.kega.nl De basisprincipes over Composable Commerce vind je hier. Direct alle ins & outs over Composable Commerce weten?Download dan onze whitepaper!
Gemaakt door: Digital agency Kega – Unlocking the full potential Eerste aflevering: 12-03-2024
De podcast Dealen met Digital heeft in totaal 18 afleveringen
Maker: Digital agency Kega – Unlocking the full potential Datum: 08-07-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.