Een waardevol, maar op het eerste gezicht complex component binnen Composable Commerce is het integratieplatform. Sport- en lifestyle retailer DAKA maakt al enkele jaren gebruik van zo'n platform en E-commerce manager Richard Schenderling deelt in deze aflevering welke voordelen en uitdagingen hen dit oplevert. Naast Richard neemt Lars Rezelman plaats aan tafel. Lars heeft als E-commerce Architect niet alleen de implementatie van het integratieplatform voor DAKA begeleid maar ook voor vele andere organisaties. Met hem bespreken we de verschillende rollen die een integratieplatform binnen het digitale landschap kan vervullen. Samen kijken we ook wat het integratieplatform DAKA in de toekomst moet gaan brengen. In deze aflevering over Composable Commerce geeft Digital Agency Kega een eerlijke kijk op dit soms complexe onderwerp. Als trusted partner van merchants en vendors begeleidt Kega de luisteraar op het pad van deze booming business strategie. Welke lessen zijn er al door anderen geleerd en hoe kan jouw organisatie hiervan profiteren. Tafelgast: Richard Schenderlingh - LinkedIn profiel Tafelgast: Lars Rezelman - LinkedIn profiel Host: Dirk van Eunen - LinkedIn profiel Website: kega.nl
Gemaakt door: Digital agency Kega – Unlocking the full potential Eerste aflevering: 12-03-2024
De podcast Dealen met Digital heeft in totaal 19 afleveringen
Maker: Digital agency Kega – Unlocking the full potential Datum: 26-08-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.