Aflevering Jeroen Verkroost (Ex - Persgroep): "Nu.Nl Lezen Is Een Beetje Als Naar De Snackbar Gaan

· Aflevering van de podcast: Fast Moving Targets

Met de komst van Jeroen Verkroost heeft de Persgroep een digitale inhaalslag gemaakt. Nu vertrekt de chief digital officer weer. Tevreden met wat hij bereikt heeft, maar tegelijkertijd bewust van alles wat er nog moet gebeuren. In Top names praat Verkroost over de Persgroep, zijn successen en de toekomst van de journalistiek.

Stem website va het jaar
Fast Moving Targets

Fast Moving Targets

Gemaakt door: Fast Moving Targets Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast Fast Moving Targets heeft in totaal 500 afleveringen

Vorige aflevering

Sytse Sijbrandij (Gitlab): De community is cruciaal voor het bedrijf

Sytse Sijbrandij (Gitlab): De community is cruciaal voor het bedrijf

Maker: Fast Moving Targets Datum: 12-10-2015

Volgende aflevering

Jitse Groen (Thuisbezorgd): "Marketing is onze grootste kostenpost"

Jitse Groen (Thuisbezorgd): "Marketing is onze grootste kostenpost"

Maker: Fast Moving Targets Datum: 20-10-2015

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Jeroen Verkroost (ex - Persgroep): "Nu.nl lezen is een beetje als naar de snackbar gaan

Fast Moving Targets · 12-10-2015

00:00 00:45:13