Aflevering Jitse Groen (Thuisbezorgd): "Marketing Is Onze Grootste Kostenpost"

· Aflevering van de podcast: Fast Moving Targets

Takeaway.com, bij het grote publiek in Nederland bekend als Thuisbezorgd.nl, bestaat al 15 jaar. "We zijn ouder dan Google", aldus CEO Jitse Groen. In ieder geval van dezelfde generatie. Ooit bedacht vanuit een praktisch probleem. "We hadden gewoon honger. Het was een familiefeestje in een klein dorp in Noord-Holland. We hadden zin in Chinees en dat betekende halen met de auto. Dat vond ik niet zo praktisch. Ik had als één van de weinigen in Nederland al zo'n inbelmodem en dacht kan ik daar wat mee? Op die dag heb ik de domeinnaam thuisbezorgd.nl geregistreerd. Daar heb ik vervolgens 6 maanden niks mee gedaan, maar daarna toch maar eens begonnen."

Stem website va het jaar
Fast Moving Targets

Fast Moving Targets

Gemaakt door: Fast Moving Targets Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast Fast Moving Targets heeft in totaal 500 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Jitse Groen (Thuisbezorgd): "Marketing is onze grootste kostenpost"

Fast Moving Targets · 20-10-2015

00:00 00:46:32