Waarom Bever (AS Adventure) een omnichannel strategie toepast en daarbij de klant centraal staat. Niet pushen, klant centraal, luisteren naar de klant… dat zeggen ze allemaal maar hoe vertaalt zich dat bij Bever en AS Adventure naar de we ...
Frankwatching is een onafhankelijk crossmediaal platform dat zich richt op kennisdeling rondom online trends, tips & tricks. Dat gebeurt niet alleen via de site, maar ook via Twitter, Facebook, LinkedIn en een veelheid aan andere kanalen. De onderwerpen op Frankwatching variëren van de online aspecten van marketing, communicatie en social media tot mobiele ontwikkelingen, user experience en nieuwe media.
Waarom Bever (AS Adventure) een omnichannel strategie toepast en daarbij de klant centraal staat. Niet pushen, klant centraal, luisteren naar de klant… dat zeggen ze allemaal maar hoe vertaalt zich dat bij Bever en AS Adventure naar de we ...
Dit keer ging ik in gesprek met Judith Eversdijk. Linkedin Expert en fanatiek blogger op Frankwatching. In deze aflevering hebben we het onder andere over het nieuwe design van Linkedin. ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.