Aflevering Wat Is Onmi­Channel Dienst­Verlening?

Wat is onmi­channel dienst­verlening?
· Aflevering van de podcast: Gebruiker Centraal

Mensen die contact hebben met een overheidsorganisatie doen dit via verschillende communicatiekanalen. Bijvoorbeeld via een mobiele app, formulieren of een persoonlijk gesprek. Hoe laat je die kanalen op elkaar aansluiten? Welk kanaal zet je in op welk moment? Hoe verschillen die kanalen per type vraag? Met een omnichannel-strategie ga je met die vragen aan de slag en breng je kanalen samen.

Gebruiker Centraal

Gebruiker Centraal

Gemaakt door: Gebruiker Centraal Eerste aflevering: 09/10/2022

De podcast Gebruiker Centraal heeft in totaal 26 afleveringen

Vorige aflevering

Maak je hele organisatie enthousiast voor duidelijke communi­catie

Maak je hele organisatie enthousiast voor duidelijke communi­catie

Maker: Gebruiker Centraal Datum: 16/10/2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Wat is onmi­channel dienst­verlening?

Gebruiker Centraal · 15-03-2024

00:00 0:45:41