Wat wil de (potentiele) klant nu écht en hoe pas je jouw business strategy daar op aan? Elke marketeer wilt wel weten wat een klant wilt. Maar hoe weet je dit precies? Focus groups, panels, surveys, methodes die wel bekend, maar niet altijd de beste afspiegeling van het echte leven zijn. Organische data zoals keyword onderzoek geven belangrijke inzichten over klantgedrag uit het dagelijksleven. En kan daarom goed ingezet worden als bron voor je business strategy. In deze aflevering van the Growth room zijn Onno Franken Strategy lead bij Newcraft en Sebastiaan Elsholz managing partner van OAK te gast, en zij leggen uit hoe organische data een belangrijke rol spelen binnen strategische business vraagstukken.
Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 25-11-2021
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 28-01-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.