Aflevering "Je Als Bedrijf Onderscheiden Kan In De Toekomst Enkel Met Klantgerichtheid" - In Gesprek Met Steven Van Belleghem

"Je als bedrijf onderscheiden kan in de toekomst enkel met klantgerichtheid" - In gesprek met Steven Van Belleghem
· Aflevering van de podcast: ZIGT op Marketing

In de 28e aflevering van ZIGT op Marketing spreken we met Steven Van Belleghem. Steven heeft zes boeken geschreven en reist de hele wereld over om over klantgerichtheid te praten. We hebben het in deze aflevering over klanttevredenheid, hoe klanten dit ervaren, hoe je start met het creëren van een sterke klantencultuur en welke rol AI hierin heeft.

ZIGT op Marketing

ZIGT op Marketing

Gemaakt door: ZIGT Eerste aflevering: 06/05/2023

De podcast ZIGT op Marketing heeft in totaal 28 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

"Je als bedrijf onderscheiden kan in de toekomst enkel met klantgerichtheid" - In gesprek met Steven Van Belleghem

ZIGT op Marketing · 16-04-2024

00:00 0:45:22