Samen met Martijn Hoving heb ik het over het belang van organische vindbaarheid. Waar moet je aan denken bij een sterke SEO migratie en waarom is organische vindbaarheid anno 2020 nog steeds één van de belangrijkste onderdelen? Ook gaan we ...
Mathijs is ondernemer en vader van 2 super kids. In deze podcast gaat hij met diverse gasten in op de onderwerpen e-commerce, ondernemerschap, bedrijfscultuur en onze zoektocht naar succes. Waarom ik deze podcast maak? Omdat ik ondernemers en e-commerce specialisten graag wil inspireren en motiveren het maximale uit hun business en zichzelf te halen. Met diverse gasten deelt Mathijs zijn kennis en ervaring op het gebied van ondernemerschap, e-commerce, bedrijfscultuur en praat graag over onze voortdurende zoektocht naar succes. Met meer dan 10 jaar ervaring en het opzetten van verschillende bedrijven binnen het digitale domein, weet Mathijs waar hij het over heeft. De kennis, ervaring, passie en gemaakte fouten deelt hij dan ook graag middels deze podcast. Allemaal gericht op het delen van kennis en het beter/volwassener maken van e-commerce branche.
Samen met Martijn Hoving heb ik het over het belang van organische vindbaarheid. Waar moet je aan denken bij een sterke SEO migratie en waarom is organische vindbaarheid anno 2020 nog steeds één van de belangrijkste onderdelen? Ook gaan we ...
De toegankelijkheid van website is ook vaak nog iets waar we met elkaar vaker en meer bij stil zouden kunnen staan. Niet alleen om minder validen ook de toegang te geven tot onze platformen maar zeker ook omdat het een positief effect heeft ...
Met Edward Sleijffers (o.a. ervaring als Head of Retail bij Tele2 / T-mobile) heb ik een super leuk en inhoudelijk sterk gesprek gevoerd over de krachten die we zien binnen grotere omnichannel retailers. Over menselijk gedrag, over generati ...
Testen is nog in te veel gevallen een ondergeschoven kindje. Het gebeurd te weinig, niet gedegen genoeg, te laat of zelfs helemaal niet. Menno Brouwer wil daar als rastester graag verandering in zien. Alles moet en zal meer, vaker en beter ...
SEO is in de basis al een gave uitdaging en content maakt daar naast de technische basis natuurlijk een enorm belangrijk onderdeel van uit. Maar hoe houdt je dat beheersbaar als je platform groeit? Daar hebben ze bij ContentKing iets op g ...
Hoe kun jij je belangrijkste groep mensen - namelijk je eigen workforce - inzetten om je merk op de kaart te zetten? Of het nu gaat om je merk als werkgever (employer brand) of het commerciële merk, je bereik neemt enorm snel toe op het mom ...
Dat ondernemen een zoektocht is naar wie je bent, wat je kunt en wat je normen en waarden zijn, is vast iets wat jij als ondernemer herkent. Met Dennis van der Heijden, CEO van Convert.com, heb ik een openhartig gesprek over zijn reis als o ...
Recent las ik een artikel op Marketingfacts over hoe je de overtuigingsprincipes van Cialdini in kunt zetten op LinkedIn. De auteur van dit artikel wat Marjolein Bongers en daarmee de aanleiding tot deze editie van de podcast. We hebben een ...
Omdat ik persoonlijk de kracht in zie van het platform TikTok ben ik een vervend gebruiker. Op een dag kwam ik een filmpje tegen van Joey Scheufler waarin hij allerlei tips geeft over wat je kunt doen met je Google home. Super slime tactiek ...
Met Jan Brooijmans praat ik over zijn bevindingen over het inzetten van data binnen je organisatie. Waarom lijkt iedereen er iets mee te willen en eigenlijk niemand goed te weten hoe? Waarom kan het je juist helpen om je onderbuik gevoel te ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.