Ontdek de rol van AI binnen klantcontact in deze nieuwe podcast aflevering met insiders Endre Davids van Seamly en Sander Hesselink van Telecats. Zij onthullen de laatste trends in AI die de wereld van klantcontact gaat transformeren. Luis ...
Dit is Kijkje in de keuken. De CCMA serie waarin professionals in klantcontact worden geïnterviewd over hun uitdagingen. De CCMA (Customer Contact Management Assocation) heeft als doel inspiratie en informatie te delen rondom klantcontact. Ook vormen we een netwerk voor professionals in klantcontact via onze community op Linkedin. Via deze podcast krijg jij een kijkje in de keuken van een andere klantcontactorganisatie of specialist. Veel luisterplezier! www.ccma.nl
Ontdek de rol van AI binnen klantcontact in deze nieuwe podcast aflevering met insiders Endre Davids van Seamly en Sander Hesselink van Telecats. Zij onthullen de laatste trends in AI die de wereld van klantcontact gaat transformeren. Luis ...
In deze aflevering duiken we in de wereld van empathisch klantcontact en horen we het verhaal achter het Noodfonds bij Flanderijn. Te gast is Christa Scholten, Programma Manager bij Flanderijn. Zij vertelt over de cruciale rol van het Nood ...
??? Luister nu naar de CCMA Podcast: Wout Hut over de Nationale Klantcontact Week! Ben je een klantenservicemanager die z'n team in de spotlights wil zetten? Wil je jouw bedrijf laten schitteren tijdens de NKW? Dan is deze aflevering v ...
Een nieuwe podcast met de kersverse winnaar van de CCMA Manager of the Year Award: René Kloppenburg! René is Senior Manager Customer Care bij KPN. In dit gesprek hebben we het over: - Zijn 'way of working' die hij is gestart bij X ...
In deze aflevering is Martijn Regterschot van HEMA te gast. Martijn is Teamlead Customer Experience en verantwoordelijk voor de klantenservice van HEMA. En dat niet alleen. In zijn rol vertegenwoordigt Martijn de Voice of the customer binn ...
Kijkje in de keuken is deze keer te gast bij Florius. We praten bij met Deliane Schimmel, manager Advies & Service Florius én winnaar CCMA Manager of the Year 2022. Deliane vertelt hoe zij het traject van Manager of the Year en het wi ...
Spraakgestuurd routeren en de voicebot van VGZ. Twee actuele onderwerpen waar Misha van Wijmeren, Product Owner Analytics, en Davey Vogel, Product Owner Voice- en Chatbot, alle insights over delen. In deze podcast aflevering hoor je onder ...
Niet 1 maar 2 gasten deze keer. De CCMA krijgt een kijkje in de keuken van Greenwheels en spreekt met Andrew Berkhout, directeur, en Claudia Wohlschlager, manager customer care van Greenwheels. De klantenservice bij het huren van een deela ...
Online service, conversation design en chatbots. Digitaal klantcontact staat centraal in deze podcast voor Kijkje in de Keuken. Niemand minder dan Maaike Groenewege is te gast, conversation designer, taalkundige en coach bij Convocat. We h ...
In dit 3e kijkje in de keuken is Monique van den Broek - Sinkiewicz van United Consumers te gast. Zij vertelt waarom de medewerker centraal staat in haar klantenservice. Hoe ze stap voor stap uitbreid naar digitale service. En hoe je als k ...
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.