Aflevering Hoe Geef Je Een Reclamebureau Een Naam Waar Iedereen Mee Wil Werken? Met Rocco Stallvord (Wefilm).

Hoe geef je een reclamebureau een naam waar iedereen mee wil werken? Met Rocco Stallvord (Wefilm).
· Aflevering van de podcast: De Namarama Show

Rocco Stallvord ken ik al een tijdje, we werkten ooit samen bij het roemruchte internetreclamebureau Qi. Nu werkt hij als Head of Media bij Wefilm, de makers van een flink rijtje virale reclamecampagnes die de hele wereld over gingen. Rocco heeft zich altijd geïnteresseerd voor wat nou werkt online en wat vooral niet. Hij was al bezig met influencers voordat het woord influencer uberhaupt bestond. Pionieren met internet in een tijd dat alles nog uitgevonden moest worden. We hebben het beiden meegemaakt. De namen van zijn eigen ondernemingen mogen er zijn, vooral FIRST was destijds de perfecte naam voor een influencerbureau avant la lettre. Voor wie het zich niet herinnert: toen er eenmaal reacties bij berichten gezet konden worden was het een sport geworden om er als eerste ‘first’ onder te plaatsen in plaats van een serieuze reactie. Een andere bureaunaam (verklap ik hier niet, luister) was zelfs zo sterk dat echt elk merk er mee MOEST werken. De naam leverde geen windeieren op. De wereld is veranderd en Rocco ook. Want niet alleen de reclamewereld is zijn thuis, hij is nu ook heel goed in zich ontkoppelen van alle media die we dagelijks op ons afkrijgen. Enige tijd geleden werd ik uitgenodigd voor OFFFFF, even weg van alle afleiding. Met een groepje mannen op stap in de wildernis, zonder telefoon, zonder alcohol, zonder al teveel comfort. Voor iedereen die met media en marketing werkt is dit een onmisbare podcast, take it away Rocco! SHOWNOTES LinkedIn Rocco Wefilm  

De Namarama Show

De Namarama Show

Gemaakt door: Floris Hülsmann Eerste aflevering: 06/12/2019

De podcast De Namarama Show heeft in totaal 75 afleveringen

Vorige aflevering

Welk geluid maakt een naam? Met Niels de Jong (TAMBR)

Welk geluid maakt een naam? Met Niels de Jong (TAMBR)

Maker: Floris Hülsmann Datum: 17/03/2022

Volgende aflevering

De vele namen van Rik Heijmen, creative strategist

De vele namen van Rik Heijmen, creative strategist

Maker: Floris Hülsmann Datum: 21-04-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Hoe geef je een reclamebureau een naam waar iedereen mee wil werken? Met Rocco Stallvord (Wefilm).

De Namarama Show · 31-03-2022

00:00 31:16