Aflevering De Vele Namen Van Rik Heijmen, Creative Strategist

De vele namen van Rik Heijmen, creative strategist
· Aflevering van de podcast: De Namarama Show

Rik Heijmen is creatief, strateeg en serial entrepreneur. Hij heeft al aardig wat bedrijven ‘versleten’. En voor al die bedrijven moest er een naam komen… En daarmee heeft Rik best wel pech gehad. Het is hem al vaker overkomen dat de gekozen naam niet de beste was. En er dus een nieuwe moest komen. Zelf ziet hij daar wel de zonnige kant van in, het leverde hem een hoop gratis PR op. Hij rolde als vanzelf het ondernemen in, een beetje van thuis meegekregen – zijn ouders hadden een kroeg – en ontdekte al vroeg de mogelijkheden van het wereldwijde web. En zo werd hij partner, mede-eigenaar, oprichter van diverse bekende marketingbureaus als .bone, OER en KOKORO. Hij won prijzen, prestige, klanten… toch was het niet allemaal rozegeur en maneschijn. Een depressie zorgde zelfs voor stilstand. En was het ook de inspiratie voor zijn volgende venture: Monsley. Waar deze namen vandaan komen en hoe Rik keer op keer in slaagt om zichzelf uit te vinden, dat hoor je nu. Met dank aan The Wheelhouse voor het beschikbaar stellen van hun ruimte. Een fijne plek waar ik eerder al podcasts opnam met Niels Vrijhoeven, Bert Hagendoorn en Jop Quirindongo. SHOWNOTES Rik Heijmen The Wheelhouse

De Namarama Show

De Namarama Show

Gemaakt door: Floris Hülsmann Eerste aflevering: 06/12/2019

De podcast De Namarama Show heeft in totaal 75 afleveringen

Volgende aflevering

Audio gaat de wereld veroveren met Jeroen de Bakker (Airborne)

Audio gaat de wereld veroveren met Jeroen de Bakker (Airborne)

Maker: Floris Hülsmann Datum: 02-06-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

De vele namen van Rik Heijmen, creative strategist

De Namarama Show · 21-04-2022

00:00 56:08