Branded by Mathijs podcast

Branded by Mathijs

Mathijs is ondernemer en vader van 2 super kids. In deze podcast gaat hij met diverse gasten in op de onderwerpen e-commerce, ondernemerschap, bedrijfscultuur en onze zoektocht naar succes. Waarom ik deze podcast maak? Omdat ik ondernemers en e-commerce specialisten graag wil inspireren en motiveren het maximale uit hun business en zichzelf te halen. Met diverse gasten deelt Mathijs zijn kennis en ervaring op het gebied van ondernemerschap, e-commerce, bedrijfscultuur en praat graag over onze voortdurende zoektocht naar succes. Met meer dan 10 jaar ervaring en het opzetten van verschillende bedrijven binnen het digitale domein, weet Mathijs waar hij het over heeft. De kennis, ervaring, passie en gemaakte fouten deelt hij dan ook graag middels deze podcast. Allemaal gericht op het delen van kennis en het beter/volwassener maken van e-commerce branche.

  • Podcast gepubliceerd op: 15-1-2020 14:29:55
  • Maker: Branded by Mathijs
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 28-10-2021 11:50:00
  • Datum eerste aflevering: 14-8-2019 17:56:09
  • Datum laatste aflevering: 11-1-2021 09:38:01

Speelgoedwinkel

146 Afleveringen

  • 16:08

    DPG Media heeft grote ambities met haar e-commerce activiteiten. De komende jaren willen ze doorgroeien naar een volledig datagedreven commerce organisatie. In deze presentatie nemen we je mee hoe DPG Media in het afgelopen jaar samen met D ...

  • 23:59

    Met Dries Cuijpers en Winnie van Heesch heb ik deze editie van de podcast opgenomen tijdens het Data Driven Commerce Event. Door de inzet van onder andere data zijn bedrijven online steeds beter in staat consumenten te sturen in hun keuzes ...

  • 23:23

    Met Andries Hiemstra, Digital Strateeg Orangevalley, heb ik deze podcast opgenomen tijdens het Data Driven Commerce Event. Organisaties worden steeds beter in het verzamelen van data, maar zijn vaak niet bij machte om concrete inzichten e ...

  • 43:22

    Met Joël Timmerman heb ik een super gaaf gesprek gehad over zijn visie op retail. Joël is mede oprichter en eigenaar van SchoenenZaken – Meesters in Herenschoenen. Zijn missie: Nederland veroveren met SchoenenZaken! Hoe blijf je relevant i ...

  • 47:21

    Met Rob de Groot heb ik een leuk gesprek gehad over marketing en hoe je dit op een zo goed mogelijke manier in zet voor jou bedrijf en merk. Rob zijn visie is dat de beste marketing niet als marketing voelt. Vanuit de visie dat de beste ma ...

  • 18:08

    Met Bas Karsemeijer, Ilse Lankhorst en Tim Reus van HEMA en Xomnia ga ik in gesprek over hun journey om gezamenlijk HEMA data driven te maken. Welke uitdagingen kom je tegen welke learnings haal je daar uit en wat heeft het HEMA gebracht. E ...

  • 55:05

    Wat kan de business leren van de manier waarop men is georganiseerd in het leger. Dat is waar ik het met Jord Carbaat – consultant Conclusion Impelementation en oprichter van het leiderschapsprogramma Battlefield to Business – over ga hebbe ...

  • 35:52

    Met Bart Fischer heb ik een interessant gesprek gehad over zijn ervaring met innovatie, lean startup, lean ux in de fysieke wereld. Hij is betrokken geweest bij diverse retail en supermarktconcepten en we hebben het over nieuwe technieken e ...

  • 57:47

    Begin januari was ik in de gelukkige situatie terecht gekomen dat ik met Bart van der Meer van Klik Proces een duo podcast heb mogen opnemen. In deze editie van zijn podcast heeft hij mij uitgehoord over hoe ik aan kijk tegen het schalen va ...

Vorige Volgende

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00